دکتر محمد علی عبدالله زاده

هر چند خبر ردصلاحیت این 2 نامزد انتخاباتی قبلأ منتشر شده بود اما با فاصله یک روز در عصر دیروز 22 بهمن این شنیده ها به واقعیت انجامید و در پی ناباوری و نگرانی طرفداران این 2 نامزد انتخاباتی در حوزه انتخابیه فردوس مشخص شد این 2 نفر از نامزدهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه شهرستان فردوس توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شده اند تا راه برای رقابت های انتخاباتی برای 11 نفر نامزد باقی مانده در حوزه انتخابیه فردوس باز باشد و البته 3 نفر از نامزدهای انتخاباتی در فردوس در صحنه رقابت ها بمانند.

بر پایه گزارش ها امیرحسنخانی و متولی حبیبی و احمد جمالي 3 نامزد انتخاباتی اند که به ترتیب در دو حوزه انتخابيه فردوس، طبس، بشرويه و سرايان و نهبندان و سربيشه، توسط شورای نگهبان تاييد نشده اند.

گفتنی است: بر اساس قانون اين افراد مي توانند مجددا به نظر شوراي نگهبان اعتراض کنند و شوراي نگهبان هم 4 روز فرصت دارد به اعتراض آنها پاسخ دهد اما خبرهای واصله حاکیست: امیرحسنخانی و متولی به ردصلاحیتشان اعتراض نخواهند کرد.

برخی از شهروندان و طرفداران 3 نامزد باقی مانده از تعداد 5 نفر نامزد انتخاباتی در فردوس که در ابتدا ثبت نام کرده بودند نیز با شنیدن این خبرها بر این باورند حجت الاسلام و المسلمین «محمد فردوسی پور» تنها گزینه انتخاب مردم در منطقه است.  

هر چند در این بین اما شنیده های خبری از انصراف یکی دیگر از نامزدهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه فردوس حکایت دارد اما تا کنون هیچ منبع خبری موثق انصراف «محمد کریم عابدی» نماینده فعلی مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه را گزارش نکرده است و به نظر می رسد طرفداران این نامزد منتظرند او که نخستین نفری بود که در این دوره از انتخابات نام نویسی کرد، با چه دیدگاه و روش و رایزنی، عنوان گروه و یا تشکل سیاسی و سیاست انتخاباتی در عرصه رقابت های انتخاباتی در این دوره از انتخابات وارد و فعالیت هایش را ادامه خواهد داد.

بر پایه همین گزارش ها اما بعید به نظر می رسد نماینده فعلی فردوس و طبس از ادامه راه رقابت های انتخاباتی در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی انصراف دهد.

گفتنی است: هر گونه اطلاعات تکمیلی مرتبط با این خبر و خبرهای اتخاباتی در حوزه انتخابیه فردوس و طبس متعاقبأ منتشر خواهد شد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, توسط طرفدار