دکتر محمد علی عبدالله زاده



فردوس خبر: عبدالله زاده در گفتگوی اختصاصی با فردوس خبر در واکنش به انتشار نامش در برخی سایت ها در لیست اصلاح طلبان، گفت: من در لیست اصلاح طلبان نیستم و تعجب کردم اگر فرد یا افرادی در جایی چنین کاری را انجام داده اند واقعأ بدون اطلاع شخصی من است و از آن بی خبرم و پیگیری قانونی می کنم.

فردوس خبر: ذوقی

به گزارش خبرنگار ما، «محمدعلی عبدالله زاده» در پاسخ به چرایی خبرنگار فردوس خبر با بیان این مطلب در واکنش به انتشار نامش در برخی سایت ها به عنوان نامزد اصلاح طلب دراین دوره از انتخابات، اظهار داشت: بنده در هر صورت جزء لیست اصولگرایان هستم و برای اینکه در لیست اصولگرایان باشم میثاق نامه ی جبهه متحد اصولگرایان در بیرجند را امضاء کرده ام.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کانون دانشگاهیان ایران به دبیرکلی حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بین دانشگاهیان تشکلی اصولگرایی است که با آن ها نیز ارتباط دارد، گفت: بجز جبهه متحد اصولگرایان در بیرجند با هیچ فرد یا افرادی در این باره صحبت یا مصاحبه ای نکرده ام چرا که بنده شخص اصولگرای هستم.

وی در پاسخ به چرایی بعدی خبرنگار فردوس خبر که با این وجود و به عنوان یک نامزد اصولگرا امیدواری تان برای جلب آرای مردم در حوزه انتخابیه ی شهرستان های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه چیست، گفت: مدتی در فردوس رییس دانشگاه آزاد اسلامی بوده ام و ارتباطم خوب بوده و نوعأ مردم راضی بودند و شناخت کلی دارند و بر این اساس امیدواری بالایی در جلب آرای مردم منطقه دارم.

او همچنین در پاسخ به پرسش بعدی خبرنگار فردوس خبر که در صحنه رقابت های انتخاباتی با دیگر نامزدها چه دیدگاه و عملکردی دارد، اظهار داشت: ملاک قانون است و همه نامزدهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه ی شهرستان های فردوس و طبس قطعأ با ایده خدمت رسانی به مردم به میدان رقابت ها آمده اند و سعی ما نیز بر رقابت سالم و منطقی است.

او همچنین در جمع بندی اظهارات خود، گفت: این که نام مرا بدون اطلاع خودم در لیست اصلاح طلبان منتشر کنند قابل پیگیری است و اگر یک نفر در جایی وارد گروهی بشود و یا نام او در لیستی با عنوان اصلاح طلب وارد و مکنتشر شود قطعأ می بایست با او هماهنگی بشود در صورتی که با بنده در این خصوص هیچ هماهنگی نشده و بشدت این موضوع را تکذیب می کنم و پیگیری قانونی خواهم کرد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط طرفدار