دکتر محمد علی عبدالله زاده

نگاهي گذرا بر زندگي نامه و سوابق اجرايي دكتر محمد علي عبداله زاده
اينجانب محمد علي عبداله زاده در سال 1348 در خانواده اي ساده و مذهبي متولد شدم . بعد از طي مقاطع تحصيلي ابتدايي ، راهنمايي و دبيرستان در سال 1366با پذيرش در دانشگاه امام صادق (ع) در رشته كارشناسي ارشد پيوسته علوم سياسي به منظور ادامه تحصيل در مقاطع دانشگاهي روانه تهران شدم . پس از فراغت از تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد در سال 1371 به مدت 4 سال در بخش بين الملل مجلس شوراي اسلامي مشغول به كار شدم ، همچنين از سال 1374 نيز به عنوان مشاور اجرايي با حوزه رياست سازمان صداو سيما جمهوري اسلامي ايران همكاري نمودم . در سال 1380 در مقطع دكتري رشته روابط بين الملل پذيرفته شده و از سال 1376 به مدت 6 سال نيز بعنوان رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد فردوس در خدمت دانشجويان و اقشار فرهنگي منطقه بودم ، پس از انتصاب به سمت رياست دانشگاه آزاد اسلامي واحد طبس در سال 1381 عازم اين شهرستان شده و بعنوان رئيس و عضو هيأت علمي دانشگاه در اين منطقه مشغول خدمت گرديدم و از سال 1383 تا تير ماه 1385 نيز بعنوان فرماندار شهرستان طبس در جهت خدمت به اين منطقه نيز به ايفاء وظايف محوله پرداختم .به دنبال فراهم آمدن شرايط و بستر مناسب با اتكال به ايزد منان و با توجه به شناختي كه از منطقه و استعدادهاي موجود در آن در طول۱۵ سال خدمت در شهرستان هاي فردوس ، طبس ، سرايان، بشرویه ،صداوسیما وهمچنین دیوان محاسبات کشور را پيدا كردم تصميم به خدمتگزاري در عرصه اي به مراتب مهم تر و حساس تر گرفته و كانديداي نهمین دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي شدم.از محضر خداوند متعال توفيق بيش از پيش خدمت به مردم فهيم و شريف منطقه را درهر پست و جايگاهي كه باشم خواستارم .
 


نظرات شما عزیزان:

عباس رضايي مقدم
ساعت17:52---3 بهمن 1391
سلام خسته نباشيد جناب آقاي دكتر عبدالله زاده خواهشمنداست 12 كيلو متر راه چاهنو به نيگنان را دستور بفرماييد درست كنند تا 160 كيلومتر راه نيگنان به 90 كيلومتر كاهش يابت با تشكر يكي از اهالي روستاي نيگنان

م عروجی
ساعت20:14---11 اسفند 1390
کاج نیوز (پایگاه اطلاع رسانی خراسان جنوبی):

در حوزه انتخابيه فردوس،طبس،بشرويه و سرايان بر اساس نظر سنجي هاي صورت گرفته ، دکتر عبدالله زاده از رقباي ديگر خود با فاصله زيادي پيش است. در اين حوزه نيز عبدالله زاده و فردوسي پور دو رقيب اصلي بودند که بر اساس گزارشات موثق رقابت در اين حوزه نيز با پيروزي عبدالله زاده به پايان خواهد رسيد


محمودی
ساعت16:12---10 اسفند 1390
اگر چه کاشمر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کشمش در کشور است، اما در سالهای اخیر ، مردم ایران، کاشمر را با نام نماینده اش (آقای خباز ) میشناسند.

اگر چه قانتات ، قطب تولید زعفران است و دچار زلزله نیز شده است، اما با شنیدن نام قائنات، همه به یاد موسی قربانی نماینده مجلس آن شهر میافتند.

به نظر میرسد که زمان آن رسیده است که طبس نیز دارای چنین نماینده ای باشد. نماینده ای که مردم ایران، با شنیدن نام طبس، قبل از آنکه به یاد زلزله طبس یا خمله آمریکا بیافتند به یاد او بیافتند.

دکتر عبداله زاده با دانشی که در زمینه علوم سیاسی دارد و با تجربه ای که به خصوص در دیوان محاسبات کسب کرده است این توانایی را دارد که نماینده ای لایق برای مجلس شورای اسلامی باشد.


پاسخ:احسن به شما آقای محمودی واقعا گل گفتی


ریان نیوز
ساعت21:19---5 اسفند 1390
پایگاه تحلیلی خبری خراسان جنوبی

سید مصطفی محمودی
ساعت23:28---4 اسفند 1390
وبلاگ جامع و زیبایی طراحی کردید. ممنون از اینکه خبرهای انتخاباتی را سریعا در وبلاگ قرار میدهید. موفق باشید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ جمعه 20 بهمن 1398برچسب:, توسط طرفدار