دکتر محمد علی عبدالله زاده

گزیده ای از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات در دیداربا مردم تبریز /بیست و ششم بهمن ماه نود

دو هفته‌ى دیگر تقریباً، انتخابات است. همان عروسکهاى خیمه‌شب‌بازىِ همیشگى در رسانه‌هاى دنیا به کار افتادند که این انتخابات را بى‌رونق کنند. من عرض میکنم؛ عرض کردم، باز هم تکرار میکنم: حضور مردم در انتخابات میتواند کشور را پیش ببرد، از شر دشمن محفوظ و مصون نگه دارد؛ دشمن را در توطئه‌هاى خودش دچار تزلزل و تردید بکند؛ دشمن را وادار به عقب‌نشینى کند. انتخابات پرشور، مشت محکمى به دهان دشمن است.

خدا با شماست، خدا با شماست. «من کان للَّه کان اللَّه له»؛ وقتى ملت در راه خدا حرکت میکند، خدا به او کمک میکند، سنتهاى الهى به او کمک میکنند. دلهاى مردم دست خداست. این عزم و اراده‌هاى راسخ، مصنوع ید قدرت الهى است و ان‌شاءاللَّه خداى متعال در این انتخابات هم به این مردم کمک خواهد کرد. ان‌شاءاللَّه انتخابات مجلس نهم پر شور، با احساس، با بصیرت، با حضور فراوان مردم انجام خواهد گرفت تا به توفیق الهى مجلس خوبى نصیب مردم بشود. نمایندگان خوبى ان‌شاءاللَّه به انتخاب شما مردم بیایند و وارد این میدان کار بشوند، وارد این میدان خدمت بشوند.

 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, توسط طرفدار