دکتر محمد علی عبدالله زاده

اگر چه هنوز مهلت قانونی تبلیغات فرا نرسیده است اما ظاهرا به لحاظ پراکندگی حوزه انتخابیه کاندیداهای محترم صلاح بر آن دانسته اند تا در این ایام غیر رسمی خود را به مردم معرفی کنند و از زمان حد اکثر استفاده نمایند.


اولین حرکت غیر رسمی تبلیغاتی در خسروآباد حضور مسئول دفتر آقای عابدی(نماینده فعلی) در منزل یکی از اهالی خسروآباد در تاریخ ۲۳/۱۱/۹۰بود.

حجة الاسلام فردوسی پور اولین کاندیدایی بود که در تاریخ ۲۷/۱۱/۹۰ با حضور در مسجد جامع خسروآباد و در ادامه در منزل یکی از اهالی به معرفی خود پرداخت.

دکتر عبدالله زاده دومین کاندیدایی بود که در دیروز ۱/۱۲/۹۰ به خسروآباد آمد.به گزارش خبرنگار خسروآباد خبر دکتر عبدالله زاده همزمان با نماز مغرب و عشاء به مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) آمد و پس از شرکت در نماز جماعت به منزل یکی از اهالی روستا رفت در این جلسه علاوه بر عده زیادی از اهالی روستای خسروآباد،خسروآبادیهای مقیم شهر،شورای اسلامی و دهیاری و روحانی خسروآباد،خانواده شهید کاظمی،جمع کثیری از سایر مناطق از جمله اهالی و تنی چند از شوراهای اسلامی کریت،ابراهیم آباد،اصفهک،محمد آباد،شورای اسلامی شهر عشق آباد،شورای اسلامی شهر و شهرستان طبس و بشرویه،عده ای از فرهنگیان طبس و هنرمندان حضور داشتند. در ابندا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید،آقایان قریشی،معصومی و عبدالرحیمی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان طبس و نیز آقای مقیمیان از شورای اسلامی بشرویه در سخنانی بسیار کوتاه در مورد دکتر عبدالله زاده بر اصلح بودن ایشان تاکید نمودند سپس دکتر عبدالله زاده در جمع صمیمی حضار سخنانی کوتاه بیان نمود. مهم ترین محور سخنان دکتر عبدالله زاده در این جلسه عبارت بود از:۱.وحدت بر محور ولایت مطلقه فقیه۲.اشتغال بر اساس تولید۳.گسترش دامداری و کشاورزی۴.بهداست و درمان و... حسن ختام محفل مداحی یکی از مداحان بنام بشرویه و دعای همیشگی بود.

از مهمترین حواشی و و رخدادهای انتخاباتی چند روزه اخیر در خسروآباد متاسفانه توهین علیه یکی از کاندیداهای محترم مجلس از راه دیوار نویسی در چند نقطه روستا توسط فرد یا افراد ناشناس بوده است که خسروآباد خبر امیدوارست این حرکت نادرست توسط اهالی محترم انجام نگرفته باشد چرا که هر گونه حرکت تخریبی و اساعه ادب علیه هر یک از کاندیداها کاری است بسیار اشتباه و غیر فرهنگی و دون شان مردم ولایت مدار خسروآباد.قطعا بر اساس دستورات موکدقرآن و اسلام و فرمایشات پیغمبر اکرم و ائمه اطهار(ع)بویژه منویات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای،توهین و تخریب در انتخابات با هر نیت کاری است بسیار ناپسند چرا که مومن را حرمتی است بالاتر از حرمت خانه کعبه.

موضوعات مرتبط: اخبار طبس 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, توسط طرفدار