دکتر محمد علی عبدالله زاده

حمید رضا حجازی -نمایندگی طبس یزدفردا : اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم. حضور در انتخابات برای مشارکت در امور سیاسی جامعه از مهمترین نشانه¬های رشد و بالندگی اجتماع است. انتخابات عرصه تحقق اراده¬ی ملت برای تعیین سرنوشت خویش است. امام خمینی (ره) درباره اهمیت حضور شرکت مردم در انتخابات می¬فرمایند: این وظیفه¬¬ای است الهی، وظیفه¬ای است ملی، وظیفه¬ای است انسانی.
بنیانگذار نظام اسلامی، امام راحل (ره) انتخابات مجلس را به جایگاه همبستگی و اتحاد و هم صدایی تعبیر کرده¬اند و همواره همگان را به وحدت فراخوانده¬ و می¬فرمایند:" ما در سایه آرامش و وحدت می¬توانیم این کشور را به مقاصد عالیه اسلامی برسانیم. " ایشان در صحیفه ما را هوشیار می¬سازند که : من احتمال مي¬دهم كه عوامل و دست¬هاي ناپاكي بخواهند از رقابتهاي انتخاباتي در رسيدن به آرزوهاي خود استفاده كنند و با طرح مسائل پوچ و بي معنا دلها را از يكديگر جدا سازند. حال باید همه مسئولین و دست اندرکاران با اقدامات سنجیده زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم سازند ؛ همانطور که حضرت آیت¬الله خامنه¬ای بارها بر جذب حداکثری و دفع حداقلی تاکید فرموده اند. نبايد رقابتهاي انتخاباتي زمينه را براي پراكندگي و اختلاف در جامعه و ملت فراهم سازد. بويژه احزاب و جناح¬هاي سياسي بايد مراقب عوامل و دست¬هاي ناپاك بوده كه در آنها رخنه نكنند.
همانطور که به خاطر داریم دیدیم حضور شیرین ملت شریف ایران در انتخابات سال 1388که چگونه با بعضی دشمنی¬ها و برخی عوامل فتنه-گر به حوادثی تلخ منجر شدکه البته در سایه رهبری حکیمانه و حضور ملت بصیر ایران در 9 دی ماه دشمنان ناکام ماندند . امروز پس از تجربه این قبیل حوادث در برهه¬ای خاص و منحصر به فرد از تاریخ قرار داریم، بیداری اسلامی در خاورمیانه و بحران اقتصادی غرب از علائم مهم بین المللی این ادعاست.
مقام معظم رهبری نیز تاریخ بشر را بر سر یک پیچ بزرگ تاریخی و در آستانه تحولی عظیم برشمرده¬اند. انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور نهم از وضعیت ویژه¬ای برخوردار است. که می¬بایست با دقتی افزون¬تر همه¬ی هموطنان علی الخصوص جوانان و دانشجویان در این صحنه حضور یابند. لذا در این شرایط حساس بین¬المللی و ملی و در آرایش سیاسی موجود که تشکیل یک مجلس ولایت¬مدار ضرورت روز کشور میباشد برآنیم تا حمایت قاطع خود را از جناب آقای دکتر محمدعلی عبدالله¬زاده کاندیدای محترم مجلس نهم شورای اسلامی اعلام داریم. وحدت بر محور ولایت بزرگترین دغدغه هر ایرانی مومن و متعهد به آرمان¬های انقلاب و خون شهدای سرافراز میهن است. وحدت بر محور ولایت در نظر هر انسان آگاه در شرایطی که کشورمان در آن قرار دارد ، می¬تواند راهی مطمئن برای برون رفت از وضعیت موجود و رشد و توسعه ایران عزیز و اعتلای اسلام باشد.
دکتر عبدالله¬زاده شخصی است ولایی، مردمی و درد آشنا، شخصی با تحصیلات عالی و آگاه به قانون اساسی و مسائل منطقه و بین الملل که لازمه کار و دانش یک وکیل ملت بوده و گزینه ای اصلح در پیشبرد اهداف عالی نظام میباشد.
ایشان با توجه به سوابق اجرایی و مدیریتی و علمی، عنصری مفید در سطح ملی و یاری¬رسان مردم در سطح حوزه¬ی انتخابیه خواهند بود. امید است همه جوانان و همشهریان گرامی با شناخت و نگاهیژرف و موشکافانه و با انتخاب نیروی ارزشی توانا و متخصص، دکتر عبدالله¬زاده سهمی در آینده روشن این مرز و بوم داشته باشیم.

کمیته دانشجویان ستاد انتخاباتی دکتر محمد علی عبداله زاده اکنون و پس از ورود جناب آقای دکتر عبداله زاده به عرصه انتخابات هر روز با اتفاقات مبارکی برخورد میکنیم که ما را در انتخابمان راسخ تر نموده و اثباتی می شود بر این موضوع که رای ما بیش از آنکه انتخابی فردی اصلح در حوزه انتخابیه طبس و فردوس باشد، انتخاب فردی است که به لیاقت های او بسیاری از گروه های موثر و تاثیر گذار در صحنه های سیاسی نیز بر آن مهر تایید گذاشته اند و آخرین نشانه آن افزودن نام دکتر عبداله زاده در لیست جبهه متحداصولگرایان است.

هرچند که برخی با برخوردهایی خارج از اخلاق انتخاباتی سعی دارند با تلاشی بی اساس چنین تاییدی را از سوی گروهی خوش نام و خوش سابقه در عرصه سیاسی کشور مورد تردید قرار دهند لیکن همه ما خوب می دانیم که چنین فعالیت هایی چیزی از ارزش های کاندیدای مورد اعتمادمان نمی کاهد و ما را در مسیری که پیش رو گرفته ایم بیشتر و بیشتر مصمم می سازد.

اکنون ما جوانان و دانشجویان حامی دکتر عبداله زاده همچون گذشته با قدمهایی استوار، با حضوری پرشور و با همان شعار همیشگی وحدت بر محور ولایت دست دردست یکدیگر در 12 اسفند ماه حماسه ای دیگر را رقم خواهیم زد که افق روشن برکات آن را از هم اکنون و با تایید و حمایت جبهه متحد اصولگرایان می توان مشاهده نمود.

موضوعات مرتبط: اخبار طبس
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, توسط طرفدار