دکتر محمد علی عبدالله زاده

محمدعلي عبدالله‌زاده در جمع مردم شهرستان فردوس اظهار داشت: در سال‌هاي گذشته پروژه‌هاي زيادي در منطقه اجرا شده که به دلايلي مدت اجراي آنها طولاني شده است و بايد با پيگيري اعتبارات احداث اين پروژه‌ها را سرعت بخشيد.

وي يکي از مهمترين دغدغه‌هاي خود را اشتغال جوانان دانست و افزود: براي رفع معضل بيکاري و اشتغال جوانان تلاش مي‌کنم و در اين راستا با جذب سرمايه‌گذار و اشتغال‌آفريني در منطقه آمار بيکاري را کاهش مي‌‌دهم.

عبدالله‌زاده تصريح کرد: حفظ وحدت و همبستگي مردم، توسعه شهرها و انجام امور زيربنايي و عمراني از ديگر برنامه‌هايي است که در اولويت کاري بنده قرار دارد.

کانديداي اصولگراي حوزه انتخابيه فردوس، طبس، بشرويه و سرايان يادآور شد: مردم بايد با دقت و بصيرت افرادي اصلح را به مجلس بفرستند تا آن فرد به‌عنوان نماينده بتواند از حقوق مردم دفاع کند.

وي گفت: ولايت‌مداري،‌ تعهد به ارزش‌هاي اسلامي، برخورداري از توان مديريتي، مردمي بودن و داشتن پشتکار و تلاش در راستاي احقاق حقوق مردم حوزه انتخابيه از شاخصه‌هاي اصلي يک نماينده است.

عبدالله‌زاده افزود: مردم با حضور در انتخابات و دادن رأي اعتماد به افراد اصلح، نماينده خود را انتخاب مي‌کنند و در برابر اين اعتماد خود از وي انتظاراتي دارند که نماينده بايد با تمام توان انتظارات مردم را برآورده کند.

موضوعات مرتبط: اخبار طبس
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, توسط طرفدار