دکتر محمد علی عبدالله زاده

فردوس خبر: بر اساس آرای مأخوذه تا ساعت یک بامداد دکتر محمدعلی عبدالله‌ زاده از حوزه انتخابیهفردوس، طبس، سرایان و بشرویه با کسب بیشترین آراء به مجلس راه یافت و فردوسی پور با حدودأ بیش از 17 هزار رأی نفر دوم شد.

فردوس خبر: خبرنگاران

به گزارش خبرنگار ما، براساس پیش‌ بینی‌ های قبلی محمدعلی عبدالله‌ زاده از حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه با کسب بیشترین آراء به مجلس نهم راه یافت.

وی با اختلاف حدود 20 هزار رأی در رقابت با محمد فردوسی‌ پور راهی بهارستان شد.

حدودأ 4 هزار رأی باطله در فردوس وجود داشته در حالی که بر پایه گفته می شودها عبدالله زاده حدودأ 4 هزار رأی در فردوس بدست آورده است. او همچنین در بشرویه بالای 9 هزار رأی داشته است.

آهنین جگر و تقاضایی نیز هر کدام در مجموع 4، 5 و یا 6 هزار رأی داشته اند و از رأی شکنان اصلی در فردوس بوده اند.

عابدی در فردوس و طبس کمترین رأی ممکن را آورد و از رأی شکنان بود هم در طبس و هم در فردوس و به نظر می رسد مردم این بار دست رد به سینه او زدند.

در فردوس همچنین بیش از 4 هزار نفر رأی باطله به صندوق ها ریخته اند و به نظر می رسد این افراد با آینده نگری کمتری نسبت به مردمی که با شوق و ذوق و حضور بالا در منطقه رأی داده اند پای کار توسعه و آبادانی و موقعیت و منافع عموم مردم و منطقه نیستند و برایشان مهم نبوده چه کسی نماینده بشود هر چند در انتخابات حضور داشته اند که در واقع نشان از همت و حضورشان برای پیشبرد مصالح نظام است.

فردوس خبر ضمن تبریک به دکتر عبدالله زاده و آرزوی موفقیت برای او به جهت پیشبرد اهداف انقلاب و پیگیری مطالبات مردمی خواستار اتحاد و وحدت و انسجام مردم منطقه برای همکاری با نماینده جدید فردوس است و همچنین از تفکر و اندیشه فردوسی پور در تلاش او برای توسعه و آبادانی منطقه تشکر و قدردانی می کند و در خدمت مردم، مسوولان و نماینده هستیم.

به امید پیروزی نهایی اسلام بر استکبار جهانی و نابودی اسراییل جنایتکار و کوتاه شدن دست دشمنان از کشور عزیز ایران و انقلاب شکوهمند اسلامی.

گفتنی است: مردم همیشه در صحنه بار دیگر با حضور حداکثری در انتخابات به دشمنان و استکبار جهانی فهماندند در پای حفظ انقلاب و ارزش های اسلامی تا آخر ایستاده اند.  

 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, توسط طرفدار