دکتر محمد علی عبدالله زاده

سخنان دکتر عبدالله زاده بعد از پیروزی در بین هوادارانش
به گزارش خبر هودرپایگاه اطلاع رسانی شهرستان طبس بعداز مشخص شدن پیروزی دکتر عبدالله زاده در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حدود ساعت 1شب عبدالله زاده در میان طرفداران خود که از ساعت ها قبل مشغول گرفتن نتایج بودن حضور یافت و حامیان وی با فرستادن صلوات از عبدالله زاده استقبال کردند.دکتر عبدالله زاده در سخنانی کوتاه ضمن تسلیت وفات حضرت معصومه (س) و تشکر از حضور پر نشاط و پررنگ مردم در انتخابات اظهار داشت نتیجه ای که مورد رضایت همه بود به سرانجام رسید من برای خدمت آمدم و از اینکه مردم به من اعتماد کردند تشکر میکنم و باید دست در دست هم نهیم و با هم کار بکنیم .من با تمام وجود در محور ولایت اصولگرایی را در عمل نه در شعار ثابت خواهم کرد.من از همه مردم با شعور منطقه تشکر میکنم و سعی میکنم به اعتماد مردم جواب بدهم
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود همه کاندیدا قابل احترام هستند و از شما هواداران میخواهم به هیچ کاندیدی توهین نشود من اعتقاد دارم که میتوانیم اختلافات را کنار بگذاریم و بر محور ولایت حرکت کنیم و هر کسی کمک کند دستش را میبوسم ما باید اشتغال ایجاد کنیم و به دنبال جذب سرمایه های سرگردان برای سرمایه گذاری در منطقه باشیم .بنده هیچ فرقی بین حوزه انتخابیه نخواهم گذاشت .من برای همه شما آرزوی سلامتی و سربلندی دارم
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, توسط طرفدار