دکتر محمد علی عبدالله زاده

فردوس خبر: نماینده منتخب حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در دیدار با امام جمعه و فردوسی پور درحوزه علمیه شیخ مجتبی قزوینی فردوس گفت: همه ما باید دست در دست یکدیگر بگذاریم و با کار و کوشش در راستای آبادانی و پیشرفت منطقه تلاش کنیم و با تمام وجود در محور ولایت، اصولگرایی را در نه در شعار بلکه در عمل ثابت و سعی می‌کنم که به اعتماد مردم پاسخ بدهم.

فردوس خبر: ذوقی

به گزارش خبرنگار ما از دفتر نهاد امامت جمعه شهرستان فردوس و حوزه علمیه شیخ مجتبی قزوینی، حجت الاسلام و المسلمین سیدمجدالدین حسینی در این دیدار با اشاره به حضور حداکثری مردم حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بحث ولایت و ولایت مداری در رأس همه کارهای مسوولان است، گفت: نماینده مردم باید در رفع محرومیت، پیگیری مطالبات مردمی با استفاده از همه ظرفیت ها، پتانسیل ها، توانمندی های منطقه و استفاده از نیروهای جوان و با هم فکری و همکاری با نخبگان شهرستان فردوس و چهره های شاخص و تأثیرگذار در رفع مشکلات و محرومیت ها تلاش کند و در واقع شعارها و تبلیغات انتخاباتی را در عمل ثابت نماید.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین محمد فردوسی پور با تبریک به نماینده منتخب مردم با اشاره به اینکه در گذشته در رفع محرومیت ها در فردوس تلاش نشده و شاهد بی توجهی ها و بی مهری هایی بوده ایم، تصریح کرد: نباید افراد و گروه هایی نماینده را مصادره کنند و مردم حوزه انتخابیه انتظار عمل دارند.

وی افزود: هر چند تا امروز بحث حرف و شعار و رقابت انتخاباتی بود اما از امروز بحث عمل هست و کارنامه نماینده از امروز باز می شود و تا 4 سال آینده انتظار این است شعارها تبدیل به عمل شود و در جهت رفع محرومیت ها در منطقه کار بشود.

وی با اشاره به وجود ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در منطقه، یادآور شد: برای دست یافتن بهتر به جهت توسعه پایدار در منطقه نماینده منتخب مردم باید از همه ظرفیت ها و توانمندی ها و چهره های شاخص و افرادی که بدنبال توسعه و عمران و آبادانی منطقه هستند و در واقع در جهت رشد و توسعه و تعالی منطقه گام برمی دارند و در زمره دلسوزان واقعی مردم و منطقه هستند استفاده بشود.

وی با استناد به اظهارات نماینده منتخب در نهاد امامت جمعه فردوس، یادآور شد: استفاده از همه نیروها و ظرفیت ها در جهت رشد و تعالی منطقه و تبدیل شعارها به فرصت و عمل بسیار خوب است و نباید عده ای خاص یا گروهی خاص نماینده را مصادره کنند چرا که طبعأ اگر نماینده با چنین رویکردی در صحنه و اجتماع یا در بین مردم ظاهر شود به ضرر نماینده است و او باید از همه ظرفیت ها و سلیقه ها استفاده کند تا پشتوانه مردمی قوی در منطقه داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به حضور 90 درصدی مردم فردوس در پای صندوق های رأی و تقدیر و تشکر از حضور نماینده منتخب در شهرستان فردوس با تبریک مجدد و قدردانی از نماینده منتخب، یادآور شد: اگر چه در انتخابات در حال رقابت با هم بودیم اما از امروز این فرصت تبدیل به رفاقت شده است و ما با همه توانمان در خدمت نماینده منتخب مردم هستیم تا در جهت رشد و تعالی منطقه کارهای مثبت انجام شود.

در ادامه این دیدار محمدعلی عبدالله زاده با اشاره به اینکه برای خدمت به مردم وارد عرصه شده‌ام و از اینکه مردم به من اعتماد کرده و به‌ عنوان نماینده خود بنده را انتخاب کرده‌اند تشکر می‌کنم، افزود: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات وصف نشدنی و غیر قابل توصیف بود و سیلی محکمی بر چهره استکبار جهانی وارد کرد.

نماینده منتخب حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان تصریح کرد: در شهرستان طبس ذخایر و معادن بسیاری هست که بر اثر اختلاف نظرهایی از سال ها پیش همچنان معطل مانده و قطعأ در فردوس هم بدین گونه است و این خوب نیست که عده ای در کارها و پروژه های دولتی دخالت کنند چرا که پروژه های ملی منافع ملی مردم را بدنبال دارد هر چند استفاده از نظرات سازنده خوب است و قطعأ ما نیز از نظرات سازنده استقبال و با نخبگان همکاری می کنیم.

وی ادامه داد: هر چند اختلاف سلیقه وجود دارد اما اشکالی ندارد که از نظرات همه استفاده بشود اکر شعارها تبدیل به عمل بشود و بدنبال حاشیه سازی نباشیم و با سعه صدر و بالا بردن آستانه تحمل خودمان حقایق جامعه را در نظر بگیریم و به خاطر یک گروه یک شخص یا افرادی خاص نخواهیم به حاشیه ها بپردازیم و رقابت ها تبدیل به رفاقت بشوند می توانیم دست در دست یکدیگر بگذاریم و با کار و کوشش در راستای آبادانی و پیشرفت منطقه و رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی با اشاره به محرومیت ها و تلش فراوان مردمان سخت کوش منطقه بخصوص قشر کشاورز و دامدار در شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه، یاد آور شد: با تمام وجود در محور ولایت، اصولگرایی را در نه در شعار بلکه در عمل ثابت و سعی می‌کنم که به اعتماد مردم پاسخ بدهم.

وی خطاب به هواداران خود نیز گفت: همه کاندیداها قابل احترام هستند و نباید به هیچ کاندیدایی توهین شود بلکه باید اختلافات را کنار بگذاریم و بر محور ولایت حرکت کنیم.

وی گفت: مردم شهید پرور حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه همگام با سراسر کشور بار دیگر با حضور 90 درصدی خود در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه‌ ای بزرگ خلق کردند.

وی گفت: مردم با حضور در پای صندوق‌ های اخذ رأی ثابت کردند که همچنان در پاسداری از آرمان‌ های امام راحل(ره) و پیمودن راه شهدای گران‌ قدر انقلاب اسلامی ثابت قدم هستند و به فرمایش مقام معظم رهبری در این راه انگیزه ‌ی تمام نشدنی دارند.

وی با تبریک حضور حماسی ملت قهرمان ایران اسلامی به ساحت مقدس آقا امام زمان(عج) و پیشگاه مقام عظمای ولایت از دست‌ اندرکاران انتخابات اعم از نیروهای مردمی، دستگاه‌ های اجرایی، نظارتی، انتظامی، امنیتی و نیز حماسه سازان واقعی آزمون خطیر انتخابات یعنی آحاد مردم حوزه ی انتخابیه تقدیر کرد.

نماینده منتخب مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی افزود: امید است امانتی که از طرف مردم همیشه در صحنه به من واگذار شده را به نحو مطلوب و آنگونه که مورد رضایت خداوند متعال است حفاظت و مدافع حقوق مردم باشم.

وی با اشاره به اینکه مردم فهیم و بصیر حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه به منویات مقام معظم رهبری لبیک گفته و در انتخابات شرکت کردند، تصریح کرد: حضور حداکثری رویاهای دشمنان را به خوابی پریشان و آشفته مبدل و برگ زرین دیگری در خاطرات شیرین انقلاب اسلامی ثبت کرد.

در این جلسه همچنین داوود تقاضایی یکی دیگر از نامزدهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه فردوس نیز با اشاره به محرومیت ها،بیکاری جوانان، وضعیت نابسمان راه های مواصلاتی و ...، حضور پرشور مردم در انتخابات را نشانه ولایت مداری مردم منطقه دانست و گفت: خواسته های مردم منطقه و انعکاس آن به نماینده از وظایف ماست و همه ما باید با استفاده از نخبگان و ظرفیت های موجود در منطقه در رفع مشکلات و کمبودهای بخش کشاورزی، بهداشت و درمان و جذب سرمایه گذار به منطقه تلاش کنیم.

گفتنی است: عبدالله زاده نماینده منتخب مردم در حوزه انتخابیه از امکانات موجود و فضای حوزه علیمه شیخ مجتبی قزوینی شهرستان فردوس اظهار شگفتی کرد و گفت: من امروز بهت زده شدم از چنین فضای خوب و عالی در فردوس و می دانم که فراهم آوردن و انجام دادن چنین کار بزرگی چقدر تلاش و همت می خواهد و این از توانمندی حجت الاسلام و المسلمین فردوسی پور است. بنده بسیار خرسندم که در کنار خودم چنین شخصیتی را دارم و می توانم با همفکری و همکاری ایشان برای رفع مشکلات منطقه و پیگیری مطالبات مردمی تلاش داشته باشم.

همچنین در پایان این مراسم نماینده منتخب و همراهان با حضور در مزار آیت الله شهید شیخ اسماعیل فردوسی پور در صحن مجتمع فرهنگی مذهبی امام خمینی(ره) فردوس حضور و فاتحه خواندند.  
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, توسط طرفدار