دکتر محمد علی عبدالله زاده

امام جمعه عشق آباد: باید استقلال كشور حفظ و حراست از اصول اسلامی و تامین مصالحمردم، مدنظر نماینده منتخب باشد.

به گزارش خبرنگار فردوس خبر از طبس، حجت الاسلام و المسلمین "قاسم اخلاقی فرد" امام جمعه بخش دستگردان با صدور پیامی انتخاب محمدعلی عبداله زاده را به وی تبریک گفت و خواسته های مردم بخش دستگردان و شهر عشق آباد را به منتخب مردم در مجلس نهم اعلام نمود.

متن پیام امام جمعه عشق آباد و دستگردان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قدرت و نفوذ كلام رهبری الهی، سیاسی در طول انقلاب پشت استكبار جهانی و مزدوران داخلی آن را به لرزه درآورده است به طوری كه در فراز و نشیب انقلاب اسلامی آنها سردر گم شده اند.

تاثیرپذیری ملت بزرگ ایران رهبر فرزانه خود موجب شده است مانند قطرات باران به هم بپیوندند و از آن سیلی خروشان به وجود آورند كه هیچ قدرتی توان مقابله با آن را نخواهد داشت، انگشت سبابه خود را بر جوهر فطری خود زدند تا پیشانی بدگویان انقلاب را با شرح مركب وجود خود علامت گذاری نمایند تا صورت آنان بر تارك تاریخ برای همیشه سیاه بماند و ملتهای مستضعف جهان با این علامت بیش از گذشته از آنها شناخت پیدا كنند و بدین وسیله لعنت خود را بر دروغ گویان نثار نمایند تا از دیگر گزینه های روی میزشان علیه این ملت سخن به میان نیاورند.

در نتیجه مسئولین كشور ما اعم ار رئیس جمهور، وزرا، استانداران، فرمانداران، بخشداران، نمایندگان مجلس باید خود را مدیون این ملت بدانند و باید باور كنند كه حضور آنان در صحنه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با آن شور و نشاط و حداكثری نمادی از حمایت آرمان های اسلامی و رهبر عظیم الشان انقلاب و ولایت مطلقه فقیه بود و این جز از اندیشه اسلامی و الهی آنان بر نتافته است پس باید مسئولین محترم به نیاز آنان بیش از پیش توجه و خواسته های مادی و معنوی آنان را مد نظر خود قرار دهند.

برادر عزیز جناب آقای دكتر عبدالله زاده منتخب نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر اساس شعارهای انتخاباتی شما كه صداقت در گفتار و عمل و خدمت به مردم و ولایتمداری بود ما هم صداقت را در چهره شما دیدیم و به شما رای دادیم لذا لازم است نكاتی را تذكراً عرض نمایم: شما در آینده نزدیك در خانه ملت در محضر خدای متعال با تكیه بر شرف انسانی خود قسم خواهید یاد كرد كه از دست آورده های انقلاب اسلامی و از امانتی كه به شما سپرده شده است و از حقوق ملت و از قانون اساسی پاسداری نمایید.

از امروز نوشته ها و اظهار و نظرهای شما رسانه ای می شود، باید استقلال كشور حفظ و حراست از اصول اسلامی تامین مصالح مردم مد نظر جناب عالی باشد.

رای ملت: قدرتی به شما خواهد داد كه حق تفحص و تحقیق در تمام امور كشور داشته باشید. رای ملت: موجب می شود كه شما مصونیت سیاسی و مصونیت قضایی داشته باشید. رای ملت: گفته های شما و موضع گیری شمارا در سطح منطقه و جهان برجسته تر خواهد كرد. رای ملت: موجب می شود كه در اظهار نظر و رای در مجلس آزاد باشید به خاطر اظهار نظرتان هیچ مرجعی نتواند شما را تعقیب و یا توقیف نماید. رای ملت: موجب می شود كه با امضاء 9 نفر دیگر از نمایندگان، هیئت وزیران را در مجلس استیضاح نمایید. رای ملت: موجب می شود كه با یك سوم رای نمایندگان، مدیریت و رئیس قوه مجریه را در مجلس استیضاح نمایید اگر زیركی ولائی شما جلوه نماید، نمی گذارد رهبر جانباز و ذخیره خدا و شهید زنده تاریخ انقلاب در نماز جمعه جسم ناقص خود را و مختصر آبرویی كه دارد به نمایش گذارد و اشك ملت غیور ایران را بر گونه شان جاری سازد.

نكاتی را هم در پایان به عنوان یادآوری تذكراً عرض می كنم بر اساس نیازها و خواسته مردم عشق آباد و بخش دستگردان: اولاً: ارتقاء شهر به شهرستان باید جزء اهداف شما باشد كه در صدر خواسته های مردم خواهد بود.

ثانیاً: ایجاد اشتغال در بخش از اهم مسائلی است كه نیاز جوانان را تامین خواهد نمود و جلو مهاجرت ها را خواهد گرفت و موجب خشنودی پدران و مادران خواهد گردید.

ثالثاً: اگر جذب سرمایه از سوی سرمایه داران امكانپذیر نباشد پیشنهاد می كنم استثناءً سرمایه های اولیه را دولت برای ایجاد كارخانه و زمینه اشتغال ابتدا هزینه نماید پس از بازدهی به بخش خصوصی و سرمایه گذاران واگذار نماید.

رابعاً: كشاورزی و دامداری تقریباً راكت و اراضی دائر به بائر تغییر پیدا می كند این موضوع برای خدمت به كشاورزان مسئولیت شما را سنگین تر می نماید.

خامساً: مردم كویر نشین به منظره سپری می مانند كه از شهرهای آباد پاسداری می نمایند اگر دولت مردان می خواهند برای آنها سپر محكمی باشند باید آنها را مجهز به سلاح مادی و معنوی و فرهنگی نمایند.

لذا با تحصیلات عالیه شما و تجربیات گذشته تان در سمت فرمانداری و ریاست دانشگاه آزاد و غیره مطمئنم از عهده خدمت به این مردم برخواهید آمد و در این نهاد امامت جمعه حمایت خود را اعلام می نماید.

در پایان از برادر بزرگوار و عزیزم محمدکریم عابدی نماینده مردم حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس هشتم شورای اسلامی ایران به خاطر زحمات و پیگیری های ایشان در خدمت رسانی به این بخش تشكر و قدردانی می نمایم و از خداوند متعال در هر پستی كه باشند توفیق روز افزون را خواستارم.

این سمت بزرگ وكالت را از سوی موكلین حوزه انتخابیه به عزیز و محبوب مردم كه با رای قاطع بی نظیری كه خلصت وكالت را در خانه ملت خواهند پوشید تبریك عرض نموده و موفقیت ایشان را از خدای متعال خواستارم.

قاسم اخلاقی فرد. امام جمعه دستگردان و عشق آباد
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, توسط طرفدار