دکتر محمد علی عبدالله زاده

امام جمعه طبس گفت: شخصی که با رأی مردم به عنوان نماینده انتخاب شده است، نماینده همه مردم حتی افرادی که به شخص دیگری رأی داده‌اند و نماینده تمام کشور محسوب می‌شود و بر این اساس تضعیف نماینده مردم جایز نیست.

 حجت‌ الاسلام والمسلمین سیدابراهیم مهاجریان در خطبه‌ های این هفته نماز جمعه، ضمن تقدیر از حضور گسترده و آگاهانه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم شریف شهرستان طبس، اظهار داشت: انتخابات تمام شده و مردم نماینده‌ های خود را انتخاب کرده‌اند و انشاءالله مجلسی قوی تشکیل خواهد شد، بنابراین باید تمامی حرف‌ها، بگو مگوها و کدورت‌ های احتمالی دوران تبلیغات انتخابات کنار گذاشته شده و بیش از گذشته برادری و همدلی در جامعه حاکم شود و همه متحد، همدل و هم‌ زبان برای پیشرفت انقلاب اسلامی و عمران و آبادانی کشور و منطقه تلاش کنند.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند، حضور گسترده مردم در پای صندوق‌ های رأی در افزایش اقتدار و امنیت نظام تأثیر بسزایی دارد، به طوری که لحن دشمنان نظام از روز بعد از انتخابات تغییر کرده است.

امام جمعه طبس خاطرنشان کرد: اوباما رئیس جمهور مفلوک آمریکا که پیش از این گفته بود بود تمامی گزینه‌ ها حتی گزینه نظامی درباره ایران روی میز قرار دارد، پس از مشاهده حضور گسترده ملت ایران در انتخابات تغییر موضع داد و اعلام کرد که جنگ نظامی با ایران هزینه سنگینی درپی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: شخصی که با رأی مردم به عنوان نماینده انتخاب شده است، نماینده همه مردم حتی افرادی که به شخص دیگری رأی داده‌اند و حتی نماینده تمام کشور محسوب می‌شود و براین اساس تضعیف نماینده مردم جایز نیست.

وی با بیان اینکه مسئولان نیز باید قدر این مردم را بدانند و در راستای حل مشکلات آن‌ها بیش از گذشته تلاش کنند، از "محمدعلی عبداله‌زاده" نماینده منتخب مردم طبس خواست تا شعارهای خود را عملی کرده و در راستای حل مشکلات مردم تلاش کند.

خطیب جمعه طبس همچنین از حضور گسترده و آگاهانه مردم طبس در انتخابات، مسئولان برگزاری انتخابات، کاندیداها، و همچنین محمدکریم عابدی نماینده فعلی مردم طبس در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ های نمازجمعه با اشاره به برگزاری اجلاس اخیر خبرگان رهبری یادآور شد: خبرگان رهبری که با رأی مردم انتخاب می‌شوند دارای رسالت و مأموریت بسیار سنگینی هستند که شناسایی رهبری شایسته در موقع نیاز برای سکان‌ داری این انقلاب عظیم و نظارت بر عملکرد نهاد رهبری مهمترین وظیفه مجلس خبرگان رهبری است.

امام جمعه طبس با بیان اینکه نورانیت انقلاب اسلامی به تمام دنیا رسیده است، درباره انتخابات اخیر روسیه گفت: پنج نفر با دیدگاه‌ های مختلف نامزد انتخابات ریاست جمهوری کشور روسیه بودند که مردم روسیه به پوتین که در نظرها و دیدگاه‌ های خود حاضر به کنار آمدن با کشور آمریکا نیست رأی دادند که این از برکات انقلاب اسلامی ایران است.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, توسط طرفدار