دکتر محمد علی عبدالله زاده

به نقل از سایت انتخابات مجلس نهم ( http://www.ipe9.com/majles90/)


از لحاظ درصد آراء ماخوذه : دکتر عبداله زاده رتبه اول در استان خراسان جنوبی و رتبه پنجاهم کل کشور از مجموع ۲۲۵ نماینده شد .

  فردوس و طبس دکتر محمد علی عبداله زاده ۴۷.۵۷٪

  بیرجند و درمیان سید محمد باقر عبادی ۴۲.۰۶٪

  قائنات جواد هروی ۳۷.۷۶٪

نهبندان و سربیشه دکتر مراد هاشه زهی ۲۶.۶۸٪

 سیاست در طبس :

تبریک به طبسیها و کل حوزه

خسروآباد خبر: آیا این رای بالای مردم به دکتر عبداله زاده نشانه محبوبیت نیست؟به امید خدمت رسانی در شان این مردم انشالله...
 



نظرات شما عزیزان:

احمد عبد الله زاده
ساعت11:05---8 شهريور 1392

شبکه بی بی سی فارسی
ازقول / آیت الله سید محمد خامنه ای برادربزرگ امام خامنه ای / نقل می کند
آیةالله هاشمی رفسنجانی بهترین فرد برای توطئه امریکا علیه نظام است

بسمه تعالی
قرآن کریم می فرماید .:
والفتنة اشد من القتل . :
فتنه گری و فتنه انگیزی ازقتل و کشتن انسانها بدتر است . :
و قاتلوهم حتی لا تکون فتنه . :
بکشید فتنه گران را تا فتنه ای باقی نماند . :
واقتلوهم حیث ثقفتموهم . :
: فتنه گران را هرکجا یافتید بکشید .
صدق الله علی العظیم . :
همچنین علی ابن ابیطالب (ع) میفرمایند . :
: چشم فتنه را باید ازهدقه درآورد .
اگربخواهیم نظام مقدس جمهوری اسلامی عزیزمان همچنان از پیچ و خم های پیش رو با صحت و سلامت و صلابت عبورکند باید برخوردی قرآنی و مکتبی داشته باشیم
متاسفانه ما درسال 77 شاهد فتنه گریهای کسانی درقتلهای زنجیره ای علیه نظام مقدس بودیم که مجدداً در 18 تیرسال 78 درکوی دانشگاه ، نقش آفریدند و همین بزرگواران اصلاح طلب افراطی بودند که در سال 82 توطعه تحصن نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و تهدید استعفای اعضای کابینه دولت اعم از وزرا و استانداران و معاونین مربوطه را به رهبری آقای محمد رضا خاتمی علیه نظام مقدس به اجراء گذاشتند و برای بار چهارم بود که فتنه بزرگ سال 88 را با هماهنگی امریکا انگلیس و اسرائیل و عموم تکنوکرانهای پیرامون آیةالله هاشمی رفسنجانی و قاطبه خاندان ایشان بالاخص آقای مهدی و خانم فائزه هاشمی رفسنجانی با یک دروغ تقلب در انتخابات که توسط خانم عفت مرعشی همسر آیةالله هاشمی رفسنجانی با یک خبر نگار خارجی از پیش تعیین شده استارت خورد ، خیانتگرانه ، خباثت خود را علیه نظام مقدس به اوج خود رساندند و ضمن میلیاردها تومان خسارت به اموال عمومی پایتخت جمهوری اسلامی را به آتش و خون کشیدند و 8 ماه متوالی ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را انگشت نمای خود کردند و همه این فتنه ها و توطعه ها و خیانت ها و خباثت ها تنها و تنها برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز و علیه مقام عظمای ولایت طراحی و برنامه ریزی و به کارگرفته شده بود .
اگر مِنبَعد : و در آستانه تغییر سیاسی در کشور ، قوه قضائیه ما بخواهد مکتبی و قرآنی عمل نکند بازهم ازجانب همین فتنه گران و توطعه گران خبیث باید شاهد فتنه ای بزرگتر از فتنه های پیشین باشیم .
لذا : ازقوه محترم قضائیه می خواهیم .
سران فتنه گر و فتنه انگیز فتنه بزرگ سال 88 را که فتنه گریهای آنان محرز است را قویاً و بدون ملاحظه بعضی ازشخصیت ها به پای میز محاکمه کشانده و آنان را با مجازات مرگ محکوم و به دار مکافات بی آویزد .
یقیناً : "خیرو برکت " اعدام سران فتنه گر و فتنه انگیز سال 88 از " خیروبرکت " اعدام هزاران شرور چاقوکش " زورگیر " برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیشترخواهد بود
ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
یقیناً پس از موسوی وکروبی ومهدی آقا و فائزه خانم هاشمی رفسنجانی بهرمانی ، برادران خاتمی از بارزترین سران فتنه بزرگ سال 88 محسوب می شوند که باید انشاءلله بزودی محاکمه ومجازات شوند .

گزیده هائی از تیرماه 1392
عضو مجلس خبرگان رهبری وامام جمعه مشهد مقدس حضرت آیة الله علم الهدی در روایت دیدارش با مهدی هاشمی تاکید کرد :
به فرزندهاشمی گفتم ، آنچه برای شما پیش آمده ، مشخص می شود و می گذرد وتمام می شود .
اما آنچه نمی گذرد وضع پیش آمده برای آیةالله هاشمی در عرصه نظام است .
ایشان میفرمایند ارادت من تا سال 78 به آقای هاشمی ادامه داشت تا آنکه در حج آن سال ودر منی ، شبی در بعثه مقام معظم رهبری ، با یکی از منسوبان نزدیک آقای هاشمی رفسنجانی که به حج آمده بود، در باره حزب کارگزاران بحث شد واو جسارتی علیه مقام معظم رهبری انجام داد که آن اظهارات ، نظر واعتقاد مرا در مورد آقای هاشمی رفسنجانی به کلی مخدوش کرد ، البته این خدشه در مورد آقای هاشمی ، امروز نه تنها در من ، بلکه در بسیاری از متدینین وانقلابیون ، پیش آمده است .
امام جمعه مشهد مقدس گفت : به فرزند هاشمی گفتم از آن زمان به بعد وبه ویژه درسالهای اخیر، نمونه های بسیاری از چنین برخورد هائی از سوی منسوبان نزدیک وی دیده و شنیده و سبب شده تا جامعه متدینین وانقلابی کشور آقای هاشمی رفسنجانی را در مصاف و تقابل با مقام معظم رهبری ببینند و اعتمادشان را به ایشان از دست بدهند که این رویداد ، اتفاق خوبی نیست !!؟؟

به نقل از 598 کیهان
: نیک آهنگ‌کوثر : دوست قدیمی مهدی هاشمی می‌گوید وی درصدد ارتباط با وزارت خزانه‌داری آمریکا و افزایش تحریم‌ها علیه ایران بود. تماس تلفنی 13 اکتبر 2010 مهدی هاشمی بهرمانی پسر آیةالله هاشمی رفسنجانی با سردبیر خودنویس [کوثر] طولانی نبود، اما مفهومش سنگین بود.
مهدی هاشمی به سردبیر خودنویس پیشنهاد کرد که با افرادی در «وزارت خزانه‌داری» امریکا در تماس باشد و برای افزایش تحریم‌ها علیه ایران تلاش کن .

همچنان که منافقان چهره عوض میکنند ، انقلابهای رنگین امریکائی هم رنگ عوض می کنند : امت شهید پرور ایران اسلامی باید هوشیار باشند و فریب حرفها و حیله های کسانی که درفتنه های خونبار و زیانبار گذشته مخصوصا درفتنه بزرگ سال 88 خود وخاندانشان از کوچک و بزرگ نقش مؤثر واساسی داشتند برایشان نقش دایه مهربان تر از مادر را بازی نکنند




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, توسط طرفدار